اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۹۵۰۹

اطلاعیه مهم با قید فوریت برای رستوران های تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ , بازدید: ۲۹۰۸
پیرو تماس های مکرر اعضا پیرامون ارسال پیامک از سامانه سامانه جامع تجارت ایران در ارتباط با درج فاکتور های خرید از شرکت طبیعت ،این اطلاعیه با قید فوریت به اطلاع اعضا اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران ابلاغ می گردد

همکار گرامی

به اطلاع می رساند برای تعدادی از اعضا این اتحادیه پیامکی مطابق تصویر از سامانه جامع تجارت  ایران ارسال  گردیده است .

تعدادی از اعضا پس از ثبت نام در سامانه جامع تجارت  ایران با فاکتور های مواجه گردیده اند که بابت خرید روغن و یا اقلام دیگر از طرف شرکت طبیعت برای این اعضا صادر گردیده است با توجه به اینکه   هیچگونه خریدی بابت این اقلام از شرکت طبیعت  نداشته اند.

لذا با پیگیری های انجام گردیده مشخص شد  برای تعداد زیادی از اعضا ی این اتحادیه برایشان از طرف شرکت طبیعت در سامانه جامع تجارت  ایران فاکتور های خرید صادر گردیده است که در صورت عدم پیگیری جهت باطل نمودن این فاکتور ها ،مالیات به این اعضا تعلق می گیرد.

لذا در صورتیکه این پیامک (تصویر بالا ) برای شما ارسال گردیده است واجب است پس از ثبت نام در این سامانه ، در اسرع وقت نسبت به لغو فاکتورهایی که به اشتباه برای شما وارد گردیده اقدام نمایید  و همچنین مراتب را به واحد روابط عمومی اتحادیه رستوران به شماره همراه 09121076099  ویا  02166486644 داخلی 110  گزارش نمایید.

همچنین اتحادیه  ضمن تشکر و قدردانی از هوشیاری اعضا برای اطلاع  این موارد به اتحادیه تاکید می دارد با توجه به حساسیت موضوع این مهم بصورت ویژه در دست بررسی قرار دارد.

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016